1 FİLM 1 ŞARKI

Sevgili Gizem düşünüyor bir etkinlik yapmış. Kendisi Nisan ayında izlediği filmi ve en çok dinlediği şarkıyı paylaşmış. Beni de etkinliğe davet etmiş. Teşekkür ediyorum J
Ben önce şarkılardan başlamak istiyorum. Paylaşmak istediğim çok güzel şarkılar var. Ben İspanyolca öğrendiğim için bu dile çok meraklıyım. Dolayısıyla İspanyolca şarkılar çok dinliyorum. Aslında bir şarkı değil de birçok şarkının olduğu bir video var bu ara çok sık dinlediğim. Bakalım beğenecek misiniz?




Film konusunda çok geriden geliyorum maalesef. Siz kesin izlemişsinizdir ama ben Yıldızlararası filmini yeni izledim. Bilim kurgu okumayı da izlemeyi de çok seviyorum. Benim gibi geriden gelenler varsa öneririm J



Ben de şu arkadaşlarımı davet ediyorum;

Hazal’ın dünyası
Deryada damla

Kitap eylemi

Yorumlar

  1. Ayy bende geriden gelenlerdenim izlemediiim izlemedim bu filmi ama ilgimi çektii hee şarkıda değişikmiş oynak bişiler ahah :))) 😍

    YanıtlaSil
  2. Güzel mim güzel seçimler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir aralar deli gibi İspanyolca öğrenmeye çalışıyordum. O yüzden ispanyol şarkıcı ve grupları dinlemeye gayret ediyordum bol bol.

    Keyifle dinleyeceğim paylaşımını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de dinlediklerini paylaşırsan sevinirim:) Merak ettim:)

      Sil
  4. Şarkılar güzel.Filme gelince bunu izlemedim. Ben de biraz geriden takip edenlerdenim. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka İspanyolca şarkılar da var. Onları da paylaşayım en iyisi:)

      Sil
  5. Aa cokta güzelmis :) gzel bir mim.olmus 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) Şarkıyı beğenmenize de sevindim:)

      Sil
  6. Ayy canimm.. Teşekkür ederimm çok 😙😙❤

    YanıtlaSil
  7. İspanyolca en sevdiğim :) Yıldızlararası filmini bende izlemekte geri kalanlardanım canım, en yakın zamanda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İspanyolca insana mutluluk veriyor. Sebebini çözebilmiş değilim:)

      Sil
  8. Son yıllarda sinemadan ben de öyle uzak kaldım ki favori filmim bile yok🙈.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kültürüm maalesef çok iyi değil. Sinemaya deseniz ben de hiç gidemiyorum.

      Sil
  9. Müziğe bayıldım :) Eğlenceli geldi bana... Filmi daha önce izlemiştim, güzel filmdi. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiniz mi? Ben başka ispanyolca şarkılar da var onları da yayımlayayım en iyisi:))

      Sil
  10. Yasemin ispanyolcaya da, müziğine de bayılırım canım. Los Paraguayos en sevdiğim topluluktu. Şu aralar diş operasyonlarım var. Yayıncınızla tanışmak için sabırsızlanıyorum. Müzik müthişti, hâlâ devam ediyor. Seni çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa geçmiş olsun Ece abla. Tabi ki. Los Paraguayos'a ben de bakayım. Ben de çok öptüm:)

      Sil
  11. Filmleri ben de biraz geriden takip ediyorum. Seçerek sanki daha keyifli oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman geçen gün bir film izledim. "Fermant's room" onu da söyleyeim. Çook güzeldi.

      Sil
  12. teşekkür ederim düşündüğün için , şu aralar filmlerle de müzikle de çok aram yok , sadece kitaplar ve dersler :D

    YanıtlaSil
  13. Merhaba yeni keşfettim blogunuu takibe aldım bende beklerim canım 😊

    YanıtlaSil
  14. İspanyolca ...dinlediğim bu parçaların ritmi sakinlik içeriyor ....

    YanıtlaSil
  15. müzik için sağool. bak şey var dinleee. manu chao :)

    YanıtlaSil
  16. Bu biz yaşarken, arka fonda çalsın, hiç sıkılmayız :)
    Anlamını bilmiyorum ama melodi, ritim... Harika. Çok güzel bir seçim, efendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne kadar güzel bir yorum! "Biz yaşarken arka fonda çalsın" Bayıldım bu fikre

      Sil
  17. Adamlar bu işi biliyo dediğim filmlerden. Müzikler güzelmiş, hareketli olanlar çok eğlenceli.İspanyolca öğrenmen gerçekten harika, çok özendim. Kolaylıklar diliyor ve kocaman kucaklıyorum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ben çok seviyorum dil öğrenmeyi. Hobi gibi görüyorum. :))

      Sil
  18. Sevmiştim o filmi. Şarkıyı açamadım , bir de tabletten deneyeyim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar