İyileşmek



Acıyı hissetmemek için zorluyorum şu anda farkındayım
Seninle aramızdakinden fazlası olsun istiyorum
Kendi yalnızlığımı tatmin etmek için yapıyorum bunu
Sen değilsin beni kıran aslında
Ben kendi kendimi kırıp, sana kızıyorum
Neden beni iyileştirmedin diye
Hâlâ anlayamadım mı ben yoksa anlamak mı istemiyorum
Kimse kimseyi iyileştiremez işte
Kendi yolunu yürümek zorundasın
Canın acıya acıya
Gözyaşlarınla yıkayacaksın o yolu hem de
Kanını kendin durduracaksın
Düştüğün yerden kendin kalkacaksın
Kimseye muhtaç olmayacaksın
Kimse yokken de iyi olacaksın
Acıdan kaçarak kurtulamazsın
Başkasını acı yerine de koyamazsın
Acını iliklerine kadar yaşayıp
Tek başına ayakta kalacaksın
Gerekirse acını sevgilin yerine koyacaksın
Tek yol onun içinden geçmek çünkü
Huzur acılı yolun sonunda
Haydi, korkma

Acını yaşa

Yorumlar

  1. Kendi kendinin merhemi olabilmeli insan. Güzel dokunuşlar olmuş. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı. Blogumdaki yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Acı da, yaşamımızdan bir parça alarak döngüsünü tamamlamalı. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Acını yaşa yoksun kalmış bir soluğun koyunda kalmış acını Yaşa Hadi ..Yüreğine kalemine sağlık çok güzel satırlar olmuş sevgiler ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar